Monday 16 December 2013

Świąteczne filmy TOP 10

12/16/2013
Taki mój mały ranking filmów świątecznych, nie zrażajcię się że pierwszy jest Kevin... ;)

1. Home Alone (Kevin sam w domu)

Musiałam dodać jako pierwsze,przepraszam. Kiedyś sama siedząc przed telewizorem mówiłam "O jaaa... znowu too? Niech se siana dadzą.",potem była akcja - chcemy Kevina z powrotem!- albo coś w tym stylu,w każdym razie od tamtej pory stało się to dla mnie taką małą tradycją. Mimo że pamiętam,pewnie jak większość z nas,ten film na pamięć zawsze do niego chętnie wracam :).



2. Home Alone 2: Lost In New York (Kevin sam w Nowym Jorku)
No druga część też musi być ;)


3. The Holiday 
Co tu dużo pisać... komedia romantyczna,Jude Law,Cameron Diaz,Jack Black i Kate Winslet, przytulny domek w Anglii,wypasiona willa w L.A,dwie charakterystyczne kobitki i dwóch facetów o dobrych serduchach. Przycisk play x100.


4. Bridget Jone's Diary (Dziennik Bridget Jones) 
Wszystkie linijki Bridget Jones chyba umiem na pamięć, często wracam do tego filmu,Colin Firth i Hugh Grant<3, brytyjskie akcenty,walnięta Bridget i jej paka<3 "WHERE THE FUCK IS THE FUCKING TUNA?!" & "I LIKE YOU.VERY MUCH,JUST AS YOU ARE".


5. About A Boy (Był sobie chłopiec) 
Myślę że można zaliczyć do świątecznych. Uroczy mały Nicolas Hoult i Hugh Grant (ponownie) ;) Po prostu dobry film. KILLING ME SOFTLY & SHAKE YA ASS.

6. Love Actually (To właśnie miłość)
Kilka historii. Obsada,tańczący premier,"to me you're perfect",rock'n'roll'owy dziadzio, "it's my favorite time of day,driving you" <3. Polski odpowiednik- Listy do M., też fajne ale Love Actually jak dla mnie wymiata ;)


7. How the Grinch Stole Christmas (2000) (Grinch: Świąt nie będzie)
Okropny zielony stwór musi być!

8. The Nightmare Before Christmas (Miasteczko Halloween o.O)
Tim Burton-nic dodać nic ująć :)

9. Charlie And The Chocolate Factory (Charlie i fabryka czekolady)

Też poniekąd związany ze świętami,ale tak na prawde to już nie mam pomysłu co mogłoby być lepszego na 9 miejscu,myślałam o "Elf" ale jakoś nigdy mi ten film do końca się nie przypodobał swoim humorem więc... ;)
A tutaj słodyczeeeeeeeeeeeeee,tak na dokładke ... ;)

10. Shrek The Halls (Pada Shrek)
Kolejny zielony stwór :D

To by było na tyle. Jeśli ktoś nie oglądał któregoś z powyższych filmów (wykluczając oczywiście Kevina haha),zachęcam! :)

A tutaj macie mały telewizyjny rozkład jazdy na Święta 2013 :D <klik>









0 comments:

Post a Comment